Verdenspremiere på Jeanneau Sun Odyssey 419

På Båter i sjøen 3-6.september tar Heitmann Marin AS med seg 7 båter – deriblant en Jeanneau Sun Odyssey 419 som har verdenspremiere. Det totale antall seilbåter som kommer til messen er nå oppjustert til 36.

35-årsjubilant med 35 ambisjoner

Premierebåten Jeanneau Sun Odyssey 419 er en oppgradert versjon av suksessmodellen 409 – kjent for sine rene linjer ført i pennen av Philippe Briand. I tillegg til oppmerksomhet rundt denne båten, satser Kristin Heitmann på fokus rundt familiebedriftens 35-års jubileum:

-       I 2015 feirer Heitmann Marin 35 års samarbeid med Jeanneau, og det feires med et spesialtilbud på 35-foteren Jeanneau Sun Odyssey 349 under messedagene. Frem til nå har vi solgt 18 stk, og målet er at det skal seile 35 eksemplarer i norske farvann innen utgangen av 2016. Båter i sjøen er helt klart den beste messen og arenaen for seilbåter, så vi satser på stort fremmøte blant seilfolket.

Representerer 2 ledende leverandører

Heitmann Marin AS startet virksomheten med Jeanneau i 1980. I dag representerer selskapet 3 ledende leverandører i hvert sitt markedssegment, Jeanneau - serieproduserte båter med høy kvalitet og konkurransedyktig pris, CNB som også serieproduserer båter av høy kvalitet men større båter enn Jeanneau - og Nautor's Swan, kjent som ”Seilbåtenes Rolls Royce”.

Mer informasjon om premierer og utstillere på Båter i sjøen 3-6.september: www.baterisjoen.no