Dehler 46

Verdenspremiere for Hanse 315 på Båter i sjøen

Pressemelding Båter i sjøen 25.8.2015

Verdenspremiere for Hanse 315 på Båter i sjøen

De siste 5 årene har salget av nye seilbåter i Norge ligget på mellom 110 – 150 stk per år. Utstyrt med 6 båter totalt og verdenspremiere for Hanse 315, er FjordSailing Yachts AS optimistisk før det braker løs på Båter i sjøen 3. september.

Norgespremiere for Hanse 455

På Aker Brygge stiller FjordSailing Yachts AS med 5 Hanse og 1 Dehler. Bjørn-Vidar Bårtvedt forteller om stabilt salg av båter så langt i 2015:

-       Vi vant nettopp prisen ”Dealer of the year 2015” for godt salg av Hanse seilbåter inntil 50 fot. Hanse er det vi selger mest av, dette er fine turbåter ideelle for barnefamilier.

-       Hanse 315 har verdenspremiere på Båter i sjøen. Båten er den mest voluminøse i sin klasse, og man kan velge mellom doble ratt eller rorkult. Startpris er normalt 673.000, men vi har messetilbud på både denne og de andre båtene. Hanse 455 har Norgespremiere på messen, og den har vi allerede solgt 4 stykker av. Startpris er 1 900 000,-.

Trykk rundt Dehler

Helgen 22-23 august hadde FjordSailing Norgespremiere på Dehler 46, og det første eksemplaret er allerede solgt. På Båter i sjøen stilles også bestselgeren Dehler 38 ut. Siden lansering i 2013 har bedriften solgt 15 eksemplarer, og startprisen ligger på 1,5 millioner.

Med hilsen på vegne av Båter i sjøen - Ann-Sophie Stene

Ann-Sophie Stene