Vinn 10.000,- og bli Sjøen for Alles TV-stjerne!

Pressemelding: 11.august 2015

Vinn 10.000,- og bli Sjøen for Alles TV-stjerne!

(Lillestrøm 11.august 2015) Sjøen For Alle arrangeres på Lillestrøm den 9-13 mars 2016. Men allerede nå er forberedelsene i gang: Jakten på neste års Sjøen for Alle TV-stjerne og vinneren av 10.000,- kroner starter på Båter i sjøen på Aker Brygge 3-6. september.

TV-studio på Aker Brygge fra 3-6. september

Fra 3-6. september arrangeres utendørsmessen Båter i sjøen på Aker Brygge i Oslo. Der er Sjøen for Alle på plass med et TV-studio hvor alle som vil kan konkurrere om å vinne 10.000,- kroner og bli den faste TV-stjernen for neste års båtmesse. Deltakerne får tildelt et kort manus og skal lese inn et nyhetsinnslag om Nye Sjøen for Alle som arrangeres på Lillestrøm 9-13.mars 2016. Alle bidrag publiseres på Sjøen for Alles hjemmeside, og bidraget som har fått flest stemmer den 31.september 2015 kåres til vinner.

Fast reporter under messedagene

Vinneren av konkurransen får 10.000,- kroner, men blir også Sjøen for Alles faste TV-reporter fra 9-13. mars 2016. Han eller hun skal dekke messens innhold, høydepunkter og aktiviteter, og lage innslag både før, under og etter båtmessen som publiseres i båtmessens mediakanaler, sier Prosjektleder Andreas Ljones.

For mer informasjon om konkurranseregler, se www.sjøenforalle.no

Eller ta gjerne kontakt med:

Prosjektleder Andreas Ljones

Tlf: 0047-46 94 11 94