Sluttmelding

(Oslo 7. sept. 2015) Båter i sjøen - Skandinavias største flytende båtmesse - ble arrangert på Aker Brygge i Oslo denne helgen. En samlet båtbransje med 270 båter, 50 utstyrsleverandører og hele 40 nyheter var representert, og årets messe hadde et mangfold og en bredde med noe for enhver.

Velkommen til Båter i sjøen for 38. gang!

Om få timer åpner Båter i sjøen dørene for 38 gang. 265 båter er på vei inn Oslofjorden for å klappe til kai, hvorav 36 er seilbåter og 40 rene nyheter! I tillegg er 50 utstillertelt slått opp på bryggekanten.

Frisk bris for båtutstyrs-bransjen

På Båter i sjøen 3-6.september vil 50 utstillere på bryggene ramme inn de 265 båtene på vannet. Flere melder om frisk bris i salget i 2015 - publikum kan velge og vrake mellom alt fra motorer, elektronikk og bryggeanlegg, til opplagsutstyr, seil- og riggutstyr og båtinteriør.

Et lite stykke Norge på Båter i sjøen

For 10 år siden fantes det cirka 100 båtbyggerier i Norge med stort og smått. I dag er det cirka 50 igjen. 3 av de helnorske som både designer og bygger båtene sine i Norge, er Saga Boats AS, Ibiza Boats AS og Viknes Båt & Service AS.

Verdenspremiere på Jeanneau Sun Odyssey 419

På Båter i sjøen 3-6.september tar Heitmann Marin AS med seg 7 båter – deriblant en Jeanneau Sun Odyssey 419 som har verdenspremiere. Det totale antall seilbåter som kommer til messen er nå oppjustert til 36.

Verdenspremiere for Hanse 315 på Båter i sjøen

Dehler 46

Lunde Båt på plass på Båter i sjøen 3-6. september

Vannscooter-salget til himmels sommeren 2015

Ambisjon om høyere besøkstall på Båter i sjøen 2015

Bavaria med verdenspremiere på Båter i sjøen

Buster + Yamaha = Gratis båt til heldig vinner!

Rekordstor aktivitet i skipsregisteret i juli 2015

(Oslo 16.08.2015) Skandinavias største flytende båtmesse, Båter i sjøen, arrangeres på Aker Brygge i Oslo 3-6. september. 260 båter vil ligge fortøyd ved bryggene, hvorav 32 er seilbåter og 40 er nasjonale og internasjonale nyheter. At båtbransjen er optimistisk, stemmer godt overens med at Sjøfartsdirektoratets avdeling for Skipsregistrene i Bergen har hatt rekordaktivitet i juli måned i år. Størst aktivitet har det vært i NOR-registeret, men også NIS har hatt en netto økning.

40 nasjonale og internasjonale båtnyheter på plass!

Båter i sjøen er Skandinavias største flytende båtmesse, og arrangeres på Aker Brygge i Oslo 3-6. september. Av over 260 båter, er hele 40 av disse nasjonale og internasjonale nyheter.

Salgsvekst på 15 % - 260 båter samlet på ett sted!

(Oslo 12.08.2015) Båter i sjøen er Skandinavias største flytende båtmesse, og arrangeres på Aker Brygge i Oslo 3-6. september. Allerede nå er det klart at messen får rekordstor oppslutning i bransjen. Totalt 260 båter, hvorav 32 seilbåter og katamaraner og 40 spennende nasjonale og internasjonale nyheter, vil være på plass når dørene åpnes klokken 11.00 torsdag formiddag.

Vinn 10.000,- og bli Sjøen for Alles TV-stjerne!