Invitasjonskort Båter i sjøen 

Alle invitasjonskort er elektroniske.

 

Invitasjonskort faktureres etter denne modellen:

  • 0-10 - gratis
  • 11-99 - 70,-/invitasjonskort
  • 100-199 - 50,-/invitasjonskort
  • 200-> 35,-/invitasjonskort

Se under for mer informasjon om hvordan bestille og bruke invitasjonskort.

 

Her ser du i korte trekk hvordan det fungerer

  • 10 kort er gratis som tidligere.
  • Som utstiller mottar du en kode.
  • Denne koden skal du bruke for bestilling via våre nettsider.
  • Du legger inn e-postadressen til den du ønsker å sende invitasjonskortene til.
  • Antallet invitasjoner du ønsker mottaker skal få bestemmer du i hvert enkelt tilfelle.
  • Når invitasjonene er bestilt blir de sendt til e-post adressen du har lagt inn, og du vil selv motta en bekreftelse på dette til din e-post.
  • Koden sendes ut i første halvdel av august.

 

Slik går du frem

1 Følg linken - Bestill her - lenger ned på siden

  • Koden du har mottatt kopierer du inn i feltet på siden som åpnes via denne linken.

 

2  På siden du nå kommer til gjør du selve bestillingen:

  • Antall invitasjoner du ønsker å sende.
  • E-post til mottaker av invitasjonen(e).
  • Evt. mobil til mottaker (dette er ikke påkrevd).
  • Mottakers navn.

->Send billetter

 

3  Invitasjonskortene er nå sendt

Du mottar en bekreftelse på e-post. Det samme får du når mottakeren har hentet invitasjonene.

Etter messen kan du se hvem av de du inviterte som faktisk besøkte messen på samme siden som du gjør din bestilling.

 

 

Ønsker du å dele ut invitasjonskort til kunder i butikk eller å ha med til messen?

Fremgangsmåten er den samme som over, hvor du velger det antallet du ønsker til denne bruken.

 

Hva gjør jeg om jeg har forhandlere som jobber sammen med oss på messen og skal ha invitasjonskort?

Forhandlere som jobber med dere på messen kan som tidligere få egne invitasjonskort. Registrer dine forhandlere med navn og e-post via linken du finner under.

Faktura for invitasjonskort til forhandlere sendes til ansvarlig utstiller eller etter nærmere avtale.

Registrer forhandlere her.

 

Hva gjør jeg om jeg ikke har e-post adresser til mine kunder?

Du kan fremdelse sende invitasjoner pr brev.

Du kan bestille et ønsket antall invitasjoner til deg selv. Invitasjonene skriver du ut, og putter de i konvolutt og sender de pr. post til dine kundeforbindelser.

Alternativt kan vår samarbeidspartner gjøre forarbeidet og selve forsendelsen til dine kundeforbindelser. Ta kontakt med oss om dette er av interesse for deg.

 

Fordeler med den nye løsningen

  • Fleksibilitet - du kan bestille invitasjonskort når det passer og dette kan du gjøre helt opp til- og under messen. Du er ikke lenger avhengig av å komme innom arrangørkontoret. 
  • Samme faktureringsgrunnlaget som tidligere. Bestill et ubegrenset antall invitasjonskort, og du faktureres kun for de invitasjonskortene som blir brukt og etter samme prismodell.
  • Du mottar en liste med oversikt over de av dine kunder som kom på messen. Dette gir et godt utgangspunkt for blant annet oppfølging av kunder etter messen.
  • Mer effektiv løsning ved viderefakturering.